Se kissa, Sissi, on ihan oikeasti ollut kadoksissa. Naapurit on nähneet siitä vilauksia. Mulla on tosi avuton olo, kun en voi vaan marssia ja ottaa sitä syliin koska en tiedä missä se on. Naapuri kertoi että ne oli yrittänyt laitttaa maitoa että näkisi onko joku käynyt siinä, mutta sitten alkoi sade ja maito huuhtoitui pois. Olin jotenki tosi huojentunu, joku oikeasti välittää siitä että me ollaan pulassa! Tai minä olen.. tänään se tyttö keneltä Sissi otettiin, ilmoitti että jos se löytyy he haluisivat ottaa sen takaisin. Kiitti vaan. Mulle tuli olo, että on aivan sama löytyykö se vai ei, koska onneton olen silti. Iltasin on alkanu satamaan ja se vihloo mua koska en tiedä onko sillä edes suojaa missä olla. Vaikka tiedän että on, jos se on tässä nurkilla. Mutta silti... sovittiin että saan viedä ruoka kippoja niiden pihalle niin näkee jos joku käy niistä syömässä. Sitten voi hakea loukun kun tietää mihin sen laittaa. 

Jos maailman tapa rankaista mua mun virheistä, on ottaa eläimiä pois, se on onnistunut siinä loistavasti. Se sattuu niin paljon, etten edes kehtaa sanoa siitä kenellekään. Se on niin arka ja kipeä..

Eilen kävin vanhalla kotitallilla tapaamassa tuttua kenen hevosta hoidin pitkään. Kun kävelin autosta talliin ja kuulin sen äänen, tuli niin...sellanen tuttu olo. Sitten se halasi mua ja mua alkoi itkettää. Onnesta. Koska musta tuntu ihan kuin oisin tullut kotiin. Ja joku on kaivannut mua. Vaikkei olla mitään ystäviä, niin silti ollaan oltu pitkään tekemisissä: mä hoidin Elviä monta kuukautta kun tällä omistajalla oli jalka paketissa. Tein tallitöitä ja ajoin töiden jälkeen neljäkin kertaa viikossa Elviä hoitamaan. Sitä ennen jo olin hoitanut Elviä ja soiteltiin omistajan kanssa paljon. Alan ehkä taas käymään silloin tällöin vain hoitamassa, saan kyllä ratsastaakin mutten taida jaksaa ihan vielä. Ajan kanssa sitten. Joudun kyllä koko ajan valmistautumaan siihen, että Elvi voi lähteä koska tahansa koska se halutaan myydä.
On hirveen helpottavaa, että Nevaksessa oli kaikki niin kuin ennenkin. Tuttuja hevosia ja ihmisiä, samat tallityön tekijät.. ja mun vanha koti. Rakastan sitä paikkaa. Rakastan niin paljon.