Peppi on näyttänyt että sillä olisi juoksu mutta ei sillä olekaan. No, se ei mua haittaa koska Peppi tuli tänään vasta 7kk :)

Mulla on myös uusi siskontyttö. Oikein söpö. Ensi viikonloppuna mennään katsomaan kun vanhemman synttärit. Kummityttö 2v<3

 

Isäntä on varmaan juonut viime yönä itsensä siihen kuntoon ettei kykene mihinkään talkoisiin tänään. Mun mielestä se on äärimmäisen noloa, koska se ite pauhaa että kymmeneltä alotetaan, ja ettei se yks henkilö ole kuitenkaan täällä. No, se yksi henkilö lupasi tulla koska puhuin sen kanssa. Ihan helvetin noloa, että jos nyt isäntä itse tekee oharit. Tässä suhteessa miehet on ihan vitun tyhmiä--> niillä ei ole yhtään tahdon voimaa. Ei voi ottaa rajallisesti vaikka tietää että seuraavaksi päiväksi on sovittu menoa MUIDEN ihmisten kanssa. Hävettää. Ja suututtaa. Ei pidä suunnitella ja sopia jos itse ei voi pitää kiinni.
plus Se ärsyttää, edelleenkään mä en löydä mun musiikkeja koska herra ei voi tehdä tästä koneesta sellaista että mäkin osaisin sitä käyttää. Tiedättekö miltä tuntuu kun tietää että jossain PITÄISI olla melkein 5000 kappaletta muistoja ja sitä mitä mä tahdon kuunnella, enkä tiedä missä ne on?