Hei miten mä oon tullut aiemmin toimeen ilman sappisaippuaa?? Kuin hieno aine...
Tai miksi en ole aikaisemmin elämässäni edes ajatellut kestositeitä? Koska nyt kun olen niihin hiljalleen siirtynyt, en aio luopua. Ei oo juurikaan ollut iho onkelmia eikä roskikset dunkkaa. Joku oli jossain kirjottanut että eikö ole epäekologista pestä pelkkiä kestoja pyykkikoneessa. No, ainakin meidän talossa on muutakin pyykkiä mitä pestään KuudessaKympissä niin siinä ne pyörii. Ja jos kiire tulee voi tehä nyrkki pyykin, sappisaippualla! Edelleen- kuin hieno aine....

Sitten seuraava hieno juttu: pesupähkinät. Halpoja ja niitähän riittää. Sen jälkeen kun oon saanut niille pussin, oon pessyt pelkästään niillä, kerran pesin koirankusi pyyhkeitä normi pesuaineella. Eikä se rasia ole vieläkään puolillaan, jeij. Ja nyt ostin vielä tuoksuja niin saa vähän psykologistakin puhtautta. Koska kaikkea on kiva kokeilla, niin aion jossain vaiheessa selvittää miten pähkinöistä tehty liuos toimii shampoona. Tuskin voittaa kemiallisia kiillottimia, mut kaikkea kannattaa kokeilla, sanoi pupu ennen kuin haukkasi sähköjohtoa. 

Hirvee stressi siitä syötänkö pentua oikein, yyh... se on niin hieno eikä ees kokonaan mun omistuksessa joten en nyt haluis pilata sitä! Mut silti on tunne että teen oikein.
Pepin juoksut voi olla ihan koska vaan ja mua on alkanut ahdistamaan ihan hirveesti. Miten rahat riittää, haluuko kukaan niitä pentuja, saako ne hyvät kodit, onko ne terveitä, kuoleeko Peppi synnytykseen, saanko pentujen hoito vapaata.... maha haava.

Ja muistutukseksi vielä niille jotka tänne eksyy niin : 
http://korpimaan.blogspot.fi/