Peppi oli tänään mätsäreissä PEN PUN 4. Mun mielestä se oli just hyvin. Parina meillä oli kans valkkari, 7kk lyhytkarvanen narttu. Pepito käyttäyty mallikelpoisesti ja seisokin ihan ok. Harjoteltiin myös kevythäkissä oloa kehänlaidalla. Hyvin sujuu, yksin ei vaan saa ainakaan vielä jättää, mutta muuten se veteli sikeitä siellä. Se on hyvä.

Olin hetken tänään veljen lasten kanssa ilman muita puhekykyisiä olentoja. Selväksi tuli se, etten mä todellakaan ole valmis äidiksi vielä. Ei. Ei. Ja ei. Mä en kestänyt sitä itkemistä. Vaikka eihän sitä tiedä mikä on tilanne vuoden päästä, voinhan olla ihan eri ihminen ja valmis äidiksi. Luulen, että toi isäntä on puolet kypsempi kuin mä. Tiedän että siitä tulee hyvä isä ja toivottavasti mun lapsille, eikä kenenkään muun.

Oli hyvät  viiskymppis bileet eilen. En muista koska olisin niin kovasti nauttinut tanssimisesta, kun oli hyvää rokkia. Aika perus kipaleita, mutta se vetoaa! Mä en kaipaa tanssibaarien jumpjump musaa koska yleensä en edes tiedä niitä biisejä kuin muutaman. Nyt tanssi ja laulo samaan aikaan. Ihanata. Ei edes ehtinyt juoda kun aina vaan tuli hyvä biisi toisen perään.

Et sellasta.

Viki ja isäntä saunoo yhdessä. Peppi nukkuu ja taidan mennä itsekin