Harmittaa toden teolla, että taas Sissin edellinen omistaja kyseli halutaanko antaa Sissi takaisin. Ei suoraan mutta ei jäänyt kyllä arvailujenkan varaan. Kissat riekku eilen illalla ja helisytteli kaappeja joten mustan huumorin omaavana laitoin facebookin että kohta tulee kissoista lapaset. Johon myös siskoni naureskeli ja totesin vielä että kun Viki karku reissultaan saapuu niin teen siitä liivit. Yksityisviestinä tuli että miten meillä menee Sissin kanssa ja että jos me ei haluta sitä pitää, niin heillähän ei ole enää sitä kissaa jonka takia he joutuivat Sissistä luopumaan, ja että jos tämä emme jaksa tätä nykyistä eläin rumbaa niin Sissi voi palata kotiin. Mitä nykyistä eläin rumbaa?? Sissi on ollut meillä nyt puoli vuotta. Ei se rumba ole mihinkään kasvanut sen jälkeen, ja siksi toisekseen mä pidän näistä pienistä oikukkaista otuksista! Todistaa että niillä on omaa tahtoa. Mutta kyllä mulla on oikeus hermostua jos kaapit helisee, oli sen aiheuttaja sitten kissa tai koira.

Tuntuu oikeesti tosi pahalta! Vastasin ehkä turhan ikävästi asiaan viitaten että tämä ei ole Sissin hoitopaikka vaan sen koti on nyt täällä ollut aika kauan jo. Mutta se on totta!! Ei me otettu sitä tänne hoitoon sen takia että niiden toinen kissa kiusaa sitä, vaan me otettiin se meidän lemmikiksi ja perheen jäseneksi, aivan kuten oltaisiin voitu ottaa jostain muualta. Ja se voi oikein hyvin se kissa, turkki kiiltää ja se on madotettu ja se saa nukkua missä ikinä tykkää. Koirat ei kiusaa sitä ja se tykkää leikkiä Eddy kissan kanssa. Ei sillä ole mitään hätää, ei ainakaan mun mielestä. Sanokaa jos olen väärässä.

Sitä paitsi mä tykkään Sissistä jopa ehkä aavistuksen enemmän kun Eddystä, koska se on niiin tyttö ja kunnon halinalle... :) joka yö se nukkuu joko mun päällä tai mun tyynyllä pään vieressä. Jos luen kirjaa tai olen koneella se tunkee jossain vaiheessa syliin. Se viettää sisäkissan elämää eikä edes halua ulos vaikka siihenkin on ollut mahdollisuus kun Eddy oli yhtenä yönä avannut oven kun oltiin poissa. Ja monta kertaa muutenkin. Voi olla että mä yli reagoin, mutta harmittaa tollanen.

 

Edit: sitä paitsi Sissi rakastaa kun se saa reikiä pötköttämällä mun päällä kun annan sitä itselleni...! se jo todistaa että se on aivan kuin luotu mun kissaksi. Piste.