yyyyh taidan mennä aamiaiselle. Tajusin että mulla on aika upea valkkari, vaikka se onkin raivostuttava ja vajaaälyinen. Mutta ehkä se on sellainen missi, hölmö ja kaunis :) ja naurettavan pieni. Mä tarvitsen ison koiran, niinkuin pystiffin tai leon. Toisiaan mulla on suuri ikävä meidän vanhaa leoa. Se oli mahtava persoona. Samoja piirteitä havaittavissa Vikissä, pikku sekasikiössämme.

Tänään kohta ihan justiinsa menen LR koulutukseen ja pohdin jos vaikka oikeastin alkaisin niitä aloe vera-tuotteita myymään. Ainakin tuputan aivokasvainta sairastavan ystäväni täyteen niitä jotta sillä olisi mahdolisimman hyvä vastustus kyky ja hyvä olla. Ja itseeni, ravinto lisää että olo olisi ehkä jopa parempi ja pirteämpi. Ja iholle. Se kutiaa.

Eilen sovitin juhlamekkoa koska kaverini meneen naimisiin kesällä. Se on ostettu kun oli 17 ja sitä on kavenettu koska olin anoreksian porteilla. No, mahasta ihan ok kun avattiin ne kavennukset vaikka voisinkin vähän kaventua vielä, mutta mun tissit ei sinne mahdu, mitä vit.....no, yksi kavennus jäi avaamatta, menen sitten uudestaan sovittamaan kun äiti on saanut sen auki. Muussa tapauksessa joudun menemään tätini kaapille. Hän viime kesänä esitteli jopa käyttämättömiä pukuja, ihanaa pinkkiä ja kaikkia... Uutta en kyllä osta!