Koska täällä on liikaa ihan oikeasti kesken eräisiä asioita! Ihan kiva että isäntä on yrittänyt pestä pyykkiä ja astioita, mutta kun se jättää kaiken kesken!!!!!!! Pyykit ja koneeseen ja kuivuriin, se vaan länttää edelliset kuivurista koriin ja vielä kaiken lisäksi heittää likaiset siihen päälle. Tistikoneessa on veneen astioita, mistä mulla ei ole pienintäkään hajua, että mihin ne pitäisi laittaa kun niiden säilytys vadit on likaiset. JA jääkaapissa pilaantunutta lihaa, koska isäntä ei koskaan jauhanut sitä loppuun asti jauhelihaksi! Ihan kiva että vaikka se oli halpaa lihaa, niin ne maksoi kuitenkin about 50e ja nyt ne on pilalla tuolla kaapissa, voi luoja auta... ja syy miksi mä en tee niitä? Mun vuorot on mennyt työ-vapaa-työ-vapaa-työ-vapaa! Vapaat olen auttanut isäntää pihahommissa minkä ehdin, hoitanut koiria ja imoroinut kaksi kertaa päivässä sisällä koska uusi hiekka kulkeutuu oikein ihanasti koirien tassujen mukana sisään. Tänään on siis viimeinen vapaani, isäntä ei kotona, voisin koko ajan käyttää sisällä siivoamiseen MUTTA! Eilen tuli komennot hiekoittamaan kasvihuoneen käytävät ja kaivamaan isoimmat kivat pois mäestä jotta tänään iltapäivällä saadaan multa päälle, ja kaiken tämän välissä on edelleen koirat hoitokoirineen ja sen lisäksi ainoa päivä kun pääsen kaupungille äidin kanssa ostamaan juhlakengät ym puuttuvat asusteet...

Näistä asioista en kuitenkaan aio nalkuttaa isännälle, koska sillä on ollut usean päivän aikana todella paljon hommaa ulkona, etenkin kun saatiin kaivinkone vasta lauantaina, vaikka se piti tulla jo keskiviikko iltana. Eli nyt tehdään töiden jälkeen illalla se, mitä varten isäntä otti töistäkin vapaat.

Eli valinta jää minulle: sisähommia vai ulkohommia?

Tässä vielä maistiainen siitä, mitä saimme (minä sain!) lauantaina aikaan

Pohjan täyttöä


Laatikot on paikoillaan!


Sommittelua





Hoitkoirapoika valkkari Rasmus oli hyvä työnjohtaja


Kurpitsa+ 4 vesimelonia <3 kurpitsan taimi ja lehdet nousi kyllä mun suosikeiksi paprikan taimien ohi, ne on niin hienoja!


4xkurkku ja 6xpaprika


Ja keskellä tomaatti rivi josta puuttuu vielä muutama jotka hetken vielä kasvaa myöhäisen istuttamisen vuoksi. Laatikoissa on myös herneitä ja papuja joita odotellaan :)

 

Että sellasta ahdistusta ja iloa!