Kännissä saa olla, muttei niin kännissä että hajottaa tavaroita! Isäntä saapui 04:05 pihaan taksilla ja hiippaili sisään. Ajattelin että kaikki ok kun se kerran pääsi kotiin. Makuu huoneessa se kuitenkin kaatuu hiirien terran päälle ja se meni ihan säpäleiksi! LUOJAN KIITOS hiirille ei käynyt kuinkaan ku ne oli kestävän mökin sisällä kaikki... Mä olen niin vihainen. Ei edes ole vieläkään pyytäny anteeksi, ei varmaan edes muista. Voitte olla varmoja että sanaakaa en sano ennen kun anteeksi pyyntö tulee (eli ei koskaan). Olisin kuristanut herran omin käsin jos yksin hiiri olis loukkaantunu tai kuollut. Vaikka ne onkin vaan hiiriä, ne on mun lemmikkejä ja ne ansaitsee ihan yhtä hyvän ja turvallisen elämän kun koiratkin! Onneksi mulla oli toi yks vara pönttö, sinne vaan heinät ja juomapullo... ja tänään saan kaverilta samanlaisen terran lainaksi kunnnes ostan uuden. 

Ah ja jotta valitus ei vielä päättyisi, herra ei viitsinyt eilen käydä kaupassa vaikka nimeomaan pyysin koska itse olin iltavuorossa puoli kymmeneen asti. Nyt jääkaapin sisältö on pieni maitotilkka ja suolakurkku. Ei ole leipää ei. Saakeli... Onneksi sain aamu puuron tehtyä.

No niin... vähän puhallettu. Voisin syödä sitten vaikka sen suolakurkun, se on hyvää