Tein ekaa kertaa masennus testin, oikeastaan kaksi erillaista. Toinen oli vaan DEPS seulonta 15pistettä, en tiedä mihin sitä pitää verrata mutta luki että lääkärin puoleen pitäis kääntyä. Beckin masennus testi antoi 30pistettä. Kuulema se viittaa jo vaikeaan masennukseen. Taasko. En nyt hirveästi jaksaisi olla masentunut kun on muutakin mietittävää... Mä tiedän etten ole onnellinen vaikka kaikki puitteet siihen oliskin. Haluan olla rauhassa. Nytkin oon tyytyväisempi kun oon yksin kotona.

Mutta miksi, oi miksi mä en voi olla onnellinen tai edes tyytyväinen. Sen lisäksi mulle on viime aikoina tullu vahva tunne etten kuulu tähän kehoon, että oikeastaan mä en edes tiedä miltä mä näytän. Peilistä tuijottaa ihan vieras ihminen, vaikka mä oon aina vaan samannäkönen. En tajuu. Tämä asia voi kyllä johtua uudesta ehkäisystäkin, varmaan laittaa kaiken taas ylösalasin koska oon syönyt niin monta vuotta pillereitä.. Joka tapauksessa, mulla ei ole yhtään hauskaa.

Sitten se rakkaus. Ei tunnu miltään. En enää koe edes syyllisyyttä tai huonoa omaa tuntoa siitä, että aiheutan ympärille pahaa oloa ja väsymystä. Mikään ei tunnu miltään, se on kamalinta. Olis edes paha olo.