Sain valmitujais lahjaksi paljon hienoja juttuja, hienoin niistä oli itse juhlat ja juhlijat. Ihanata elämätä, ja olin niiiin tuiskeessa. Minä? Tuiskeessa? Jeeee. Olin niin onnihumalassa boolista ja viinistä, että edes seuraavana päivänä ei kaduttanut. 
Lahjaksi sain lahjakortin Rebel Tattoohon, wuhuu! Mikä onni ja autuus. Toki sain myös muutamia seteleitä ja se oli mielestäni ihan tarpeeksi, en edes odottanut saavani niin paljoa. Säästän ne ja kun kohdalleni osuu jotain ihanaa ja sykäyttävää, ostan sen. Sain myös lahjakortin Timanttisille, saatanpa tietää jo mihin sen käytän!

Parasta kuitenkin oli sunnuntaina purkaa kirjekuorista tulevia kortteja. Jokainen vieras oli kyllä valinnut minulle niin näköisensä kortin. Olin kaikkein onnellisin niitä lukiessa. 

Minusta on mukavaa että minä ja serkut ollaan kaikki aikuistumassa. Jollain lailla muutamien kanssa samalla aaltopituudella nyt, vaikken olisi koskaan sitä uskonut. Näin me ollaan kasvettu ja jokainen kokeilee tahollansa siipiänsä. Minä avasin omat siipeni ja olen nyt lähihoitaja, ja jatkoa seuraa varmasti.

Nyt vesimelonin ääreen <3